26

Re: [HOW TO] plooientaart

Christa163 schreef:

super duidelijk en ga em binnenkort proberen! kan het ook met marsepein??? of MMF?????

Thanx! Ik werk altijd alleen maar met zelfgemaakte MMF.... En met marsepein heeft laatst ook iemand, weet effe zo snel niet meer wie, geprobeerd en dat ging goed!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

27

Re: [HOW TO] plooientaart

Dankjewel!! ik sla hem op als je dat goed vindt dan ga ik het op een later tijdstip eens proberen...........

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

28

Re: [HOW TO] plooientaart

Prachtig! En nu weten we hoe het moet... thnx

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

29

Re: [HOW TO] plooientaart

kokkie schreef:
Christa163 schreef:

super duidelijk en ga em binnenkort proberen! kan het ook met marsepein??? of MMF?????

Thanx! Ik werk altijd alleen maar met zelfgemaakte MMF.... En met marsepein heeft laatst ook iemand, weet effe zo snel niet meer wie, geprobeerd en dat ging goed!

Ik heb het gedaan met marsepein, ging prima.

Christine.

Re: [HOW TO] plooientaart

Wat een geweldige taart en een geweldige How To!
Bedankt!

Groetjes P@trici@

31

Re: [HOW TO] plooientaart

wat is ie mooi zeg!!
en een hele duidelijke howto :Y
we gaan hem vanavond proberen te maken dus ben benieuwd!
bedankt!!

32

Re: [HOW TO] plooientaart

Thanx! Heel veel plezier met het maken; ik zie hem wel voorbij komen in de parade!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

33

Re: [HOW TO] plooientaart

Een hele duidelijke how to. Heb hem zaterdag gemaakt ( foto volgt nog). Zelf heb ik marsepein gebruikt en dit ging heel goed!!! Moest allen de marsepein wel vrij dun uitrollen want anders worden de plooien te dik dus dat was wel wat uitvogelen. Maar hij was goed gelukt en ben dan ook erg trots. En ga hem nog wel eens maken.
Bedankt voor de goede uitleg!!!

34

Re: [HOW TO] plooientaart

ik vind hem echt helemaal top.
Deze ga ik voor mijn verjaardag uitproberen.

Re: [HOW TO] plooientaart

wat een mooie how-to
mijn complimenten.

cake my day

36

Re: [HOW TO] plooientaart

Bedankt voor je duidelijke how-to !

37

Re: [HOW TO] plooientaart

Ik zie ze wel voorbij komen in de Parade!! Succes!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

38

Re: [HOW TO] plooientaart

Ik had al bedacht dat ik voor mijn allereerste boobies een geplooide bh wou maken, zag ik hier de how-to voorbijkomen... ERg handig, moet helemaal goed komen lijkt me (hoop ik :P)

39

Re: [HOW TO] plooientaart

Ow ja, da's inderdaad ook een goed idee! Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien; lijkt me erg mooi!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

40

Re: [HOW TO] plooientaart

Ik ben er mee bezig, ga er vanavond mee verder. Zal hem wel showen als ie klaar is.

41

Re: [HOW TO] plooientaart

Hij staat in de 18+ parade hoor :)

42 Laatst bewerkt door Knollie (20-01-2011 21:15)

Re: [HOW TO] plooientaart

Ik vind hem helemaal stoer! Bedankt voor deze how-to!
Ik ga het binnenkort ook eens proberen.


Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

43

Re: [HOW TO] plooientaart

Dankjewel. Die plooien waren echt heel simpel. Heb alleen de rechthoeken niet helemaal van punt naar punt gesneden, maar iets van de punt af, op tweederde van de bovenrand ongeveer.

44

Re: [HOW TO] plooientaart

Wat een prachtige taart!!!! Heel erg mooi met de plooien!!!! How to is opgeslagen en die ga ik zeker een keer maken!!!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

45

Re: [HOW TO] plooientaart

Wat een prachtige taart! Mijn schoonmoeder wordt morgen 60 en ze verdient een prachtige taart! Reden te meer om je How-to voor deze prachtige plooientaart eens uit te gaan proberen!
Resultaat zal ik natuurlijk posten!
Groetjes Diana

46

Re: [HOW TO] plooientaart

Een geweldige How-to! Bedankt! Heb 'm vandaag gemaakt omdat mijn scchoonmoeder 60 wordt vandaag... en voor een beginneling (zoals ikzelf) is het echt heel helder en duidelijk uitgelegd en is het me gelukt 'm fantastisch te inspipikken!  ;)  Echt onwijs bedankt! Zie parade voor het resultaat!
Groetjes Diana

47

Re: [HOW TO] plooientaart

Geweldig how to. Ook ik heb hem gebruikt voor een taart voor mijn broer en schoonzus.
Bedankt voor het delen van je kennis :)

Groetjes Gülendem

48

Re: [HOW TO] plooientaart

thankss!

49

Re: [HOW TO] plooientaart

te gek zeg,wat een uitleg.en lijkt zo makkelijk.lol
let wel;lijkt.
bedankt groetjes yvon

50 Laatst bewerkt door Ilonas (12-04-2011 19:26)

Re: [HOW TO] plooientaart

Dank voor deze duidelijke how to.

Vorige week mocht ik hem eindelijk maken, verheugde me er al maanden op.
Was erg blij met m'n pasta machine, alle lappen keurig op dezelfde dikte.
Het is goed gelukt al zeg ik het zelf. morgen mag hij uit de vriezer en dan donderdag lekker snoepen.

:thumb: