1

Onderwerp: Software om taarten te ontwerpen

Ik gebruik nu een kladblok en stiften om mijn taarten te ontwerpen, maar weet iemand van jullie een software programma waarmee je het ook kan?

2

Re: Software om taarten te ontwerpen

ik lees even mee!

N-Joy Cakes

3

Re: Software om taarten te ontwerpen

Waarom zou je dat willen?

Je kunt toch het papieren ontwerp scannen en in de pc opladen zodat je de ontwerpen altijd bij de hand hebt...

Ontwerpen met een pc/tablet/laptop wordt gedaan omdat de ontwerpen technische maten en dergelijke nodig hebben, meerdere mensen exact van het zelfde moeten uitgaan of omdat een geautomatiseerd proces het eindproduct moet maken.

Snap niet goed de meerwaarde van software voor taartenontwerpen voor een artistiek taartenmens...

Er bestaan wel allerlei spellen waarmee je taarten kunt maken. Maak binnen een bepaalde tijd een taart zus-en-zo...

Enfin, geen antwoord maar een tegenvraag dus.

Met zoete groet! Akire

4

Re: Software om taarten te ontwerpen

Soms lijkt het mij handig, zo'n programma - en op andere momenten teken ik liever...

Enniewee, er bestaat dus wel cakedesignsoftware, bv:
www.weddingcakedesignpro.com/index.html
Ca. 70 dollar voor de basis, en daar kun je dan alleerlei add-ons bij aangeschaffen vanaf 11 dollar'.
(heb ik uit het cake&craft magazine van april dit jaar)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Re: Software om taarten te ontwerpen

Met paint en word kom je ook al een heel eind.............

Op cakecentral kom je ook al ver: http://www.cakecentral.com/cake-decorat … -Doug.html

http://www.cakecentral.com/modules.php? … mp;aid=121

(weet alleen niet of je ingelogd moet zijn om ze te kunnen zien........)

Re: Software om taarten te ontwerpen

voordat je deze rubriek aanklikte stond er dit:

Sjablonen, Patronen & Howto's

De rubriek voor het delen van ideeën met medeforummers.

dus niet voor het vragen daarnaar

[move]---> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs