1

Onderwerp: Waar kopen jullie cellofaan?

Nou de vraag lijkt me duidelijk: waar kopen jullie cellofaan?

Volgende week ga ik een taart afleveren/meenemen waar ik van die floral wires in wil steken met decoratie eraan.
Het lijkt me leuk als de taart al helemaal klaar is als ik hem meebreng, maar dat gaat natuurlijk nooit in een doos passen.  :+

Ik heb wel doorzichtig cadeauplastic gekocht voor om de onderplaat, maar ik neem aan dat dat niet hetzelfde is?  :think:

~ Never waste a good crisis... ~

2

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Ik koop het gewoon bij de xenos.
Ik gebruik het voor de onderplaat en om in te pakken.

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

hema

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

4

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Ik heb ook een rol gekocht bij de Hema, dus dat is kennelijk cellofaan. ik dacht dat het wat gladder dikker zou zijn. De rol zit nog dicht, vandaar.
Xenos is ook een goeie tip! Super bedankt weer!

~ Never waste a good crisis... ~

5

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

action, daar zit 5m op de rol, de meeste anderen maar 3m.

Groetjes, Dorothea.

6

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Ik ook bij Action :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

7

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Kruidvat of marskramer.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

8

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Makro!

9 Laatst bewerkt door Bianca's Taart (29-10-2010 17:13)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Action!! Lekker veel, voor weinig...

Groetjes Bianca

10 Laatst bewerkt door djehr (30-10-2010 10:38)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Retif:Y

Een rol van 120 cm X 120 meter kost €13,00.
Lijkt veel ineens maar je doet er heeeeel lang mee en is uiteindelijk veel en veel goedkoper dan de rolletjes bij Hema of Xenos

11

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

ik haal altijd een rol bij de bloemenwinkel haha
laatst 10 euro betaald voor zo een hele rol, geen idee hoeveel meter erop zat maar heb er een jaar mee gedaan haha

12 Laatst bewerkt door Jultie (29-10-2010 19:30)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

djehr schreef:

Retif:Y

Een rol van 120 cm X 150 meter kost €13,00.
Lijkt veel ineens maar je doet er heeeeel lang mee en is uiteindelijk veel en veel goedkoper dan de rolletjes bij Hema of Xenos

Ik heb 3x gekeken naar het aantal meters maar het is echt heel veel! Dit is een super tip!!

Hmmm... verzendkosten van € 20 euro, dat maakt het toch wel weer heel duur. :(

~ Never waste a good crisis... ~

13 Laatst bewerkt door Michelle73 (29-10-2010 20:00)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Bij de Xenos, Hema, Kruidvat en Zeeman, maar net wat uitkomt.
Bij de Zeeman en Kruidvat is het iig €0,79.
Ooh ja en ik gebruik het gewoon voor de onderplaat en om in te pakken!

Groetjes,
Michelle

14 Laatst bewerkt door Dot (29-10-2010 21:06)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

even gecheckt: Retif is 80cm x 120cm voor 13,99 ex BTW, dus toch nog wel iets goedkoper dan Action, maar alleen als je dus in de buurt van een winkel woont... maar is zo'n rol niet ontzettend zwaar???

Groetjes, Dorothea.

15

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Action  :Y  (echt een van mijn favoriete winkels)

Dat is toch een TAART waard!

16 Laatst bewerkt door djehr (30-10-2010 10:36)

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Dot schreef:

even gecheckt: Retif is 80cm x 120cm voor 13,99 ex BTW, dus toch nog wel iets goedkoper dan Action, maar alleen als je dus in de buurt van een winkel woont... maar is zo'n rol niet ontzettend zwaar???

Je hebt ook een rol met een dikte van 30 micron kost €10,99 ex. BTW (= ongeveer €13,00 incl. BTW). Die jij bedoelt heeft een dikte van 35 micron. Volgens mij maar een klein verschil.

Het is inderdaad alleen goedkoper als je een Retif in de buurt hebt (zoals ik  ;) ) Als je het vergelijkt met de rollen van de xenos (3 meter voor €0,79) dan betaal je voor dezelfde hoeveelheid als die van de Retif uiteindelijk €31,60 in plaats van €13,00.

Maar nogmaals... is dus alleen voordelig als je geen verzendkosten hebt.

En inderdaad... die rol weegt wel wat, maar ik leg hem op tafel en knip dan af wat ik nodig heb.

17

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

ik had me trouwens vergist, ik dacht dat de rollen van de Action ook 79ct kosten, maar die zijn 5m voor 59ct, dan ben je wel een stuk goedkoper uit...
Het  verschil in dikte was me niet opgevallen, misschien als ik er ooit eens in de buurt ben???

Groetjes, Dorothea.

18

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Maar dan is het verschil met de Action maar heel klein. Want dan betaal je voor 24 rollen (= 120 meter) maar € €14,16.
Zal ook eens kijken bij de action en dan vergelijken met de dikte van het cellofaan. Ben ik wel benieuwd naar.

19

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Action is inderdaad wel goedkoop. Helaas zit de dichtstbijzijnde zo'n 22 km verderop, nou tel uit je winst... ;)
Voorlopig hoef ik niet heel veel taarten te verpakken, dus dan maar naar Xenos of Hema.

~ Never waste a good crisis... ~

20

Re: Waar kopen jullie cellofaan?

Action  :)

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)