26

Re: zijn er ook mensen uit omgeving veendam?

Hey meiden.
Ik woon in Delfzijl  :D
Ben nu hard aan het sparen voor onze bruiloft (volgend jaar) maar cursussen volgen staan bovenaan mijn lijst  :D

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

27

Mariannetje schreef:

Hoi hoi,

Ik ben al ruim anderhalf jaar bezig met taarten, cupcakes en koekjes bakken en decoreren. Heb al veel verschillende taarten gemaakt (zie mijn hyve via mijn profiel). Ik zou graag met jullie afspreken om lekker een keertje samen te freubelen en tips en trucs uit te wisselen. Ik woon in Hoogezand, dus dat is dichtbij Veendam. Laat me weten wanneer we es afspreken!

Groetjes Marian

PS ik heb me net opgegeven voor een workshop decoratie technieken in Donderen op donderdagavond 21 juli en donderdagavond 28 juli. Er is trouwens nog genoeg plek dus als je ook zin hebt om mee te gaan laat het me weten!

Hallo Marian,

Zelf woon ik in Winschoten maar het lijkt me wel leuk om een middag te freubelen... Ben nog niet heel lang bezig maar heb wel ean aantal taarten gamaakt.

Misschien wil ik ook wel mee naar de workshop... staat hij op hun site?

Groetjes van Hanneke

28

Misschien is het handig om wat concreets af te spreken.
Zijn er mensen die ruimte hebben om een clubje taart fans te ontvangen? En wat gaan we doen, gehele taart maken of freubelen?

29

Dat is misschien wel handig.... Ik zelf heb geen ruimte genoeg...helaas.... Dus misschien iemand anders?

Oh ja en Marjan ik zag op de website dat het deel twee is....heb deel 1 natuurlijk niet gedaan! Weet niet of het uitmaakt?

Groetjes van Hanneke

30

Hoi Hanneke,

Deze workshop is geen deel 2 volgens mij. Ik had met haar gebeld en overlegd over de Wilton decoratie cursus, maar daar moet je inderdaad eerst deel 1 hebben gedaan. Maar de workshop Cursus decoratietechnieken heeft ze zelf bedacht en omdat ik belangstelling had heeft ze hem online gezet. Dus hier hoef je geen eerdere cursussen voor te hebben. Het is dus op 2 dinsdagavonden: 21 en 28 juli. Zou het leuk vinden als jij (en anderen) ook komt!

Groetjes Marian

31

Hoi,

Oke dan zou het dus wel kunnen.... Nog wel een vraagje je zegt twee dinsdagen maar volgens mij zijn dat donderdagen...

Ik ga even in mijn agenda kijken en dan laat ik het je weten!

Groetjes van Hanneke

32

Hoi,

Ik kom ook uit Winschoten, zoals meerdere hier zie ik. Ik maak taarten sinds 2009.

Als jullie nog een beginners workshop zoeken. Pumba geeft vanaf 1 september ook workshops. Kijk maar eens op: www.zoetekroon.nl

Groetjes,

Irma

33

Leuk een workshop wat dichterbij huis!!
Nadeel is wel dat je zelf de ruimte moet regelen of betalen.

Voor het freubelavondje in omgeving veendam/winschoten kan met een selecte groep wel bij mij thuis in Westerlee. Ik heb plek voor ongeveer 5 personen. Laat het me maar weten wie allemaal mee wil doen. Misschien handig om even je email adres door te geven aan mij.

34

Susanne87 schreef:

Leuk een workshop wat dichterbij huis!!
Nadeel is wel dat je zelf de ruimte moet regelen of betalen.

Voor het freubelavondje in omgeving veendam/winschoten kan met een selecte groep wel bij mij thuis in Westerlee. Ik heb plek voor ongeveer 5 personen. Laat het me maar weten wie allemaal mee wil doen. Misschien handig om even je email adres door te geven aan mij.

Hoi,

Nou hier is nummer 1, lijkt me gezellig!

Groetjes van Hanneke

35

Ir bedankt!  :D

Het mag ook gewoon bij iemand thuis hoor en ik ben intussen een ruimte aan het zoeken waar ik de workshops kan gaan doen hier in Hoogezand.

36

Ik woon in Pekela ,en maak zo nu en dan taarten ...zit altijd in gevecht met decoratie,s  :s ..zou dus wel wat willen leren  :Y  :)

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

37

Hallo allemaal!

Ik woon in Oude Pekela en ben sinds een jaar bezig met taarten en cupcakes! Leuk allemaal zo dicht in de buurt! Gaan jullie ook meedoen met de kettingtaarten?

Groetjes Heleen

Groetjes Heleen

38

Ik ga niet mee doen, heb het een beetje te druk met bestellingen. Maar misschien een andere keer.

39

ik woon in Muntendam (daarvoor in Winschoten en Westerlee).

Ben ook net begonnen met het maken van taarten.

Heb net de Sinterklaastaart in de oven staan ;).

Marijke

40

Vanaf halverwege vogend jaar heb ik wel ruimte genoeg in veendam. We gaan verhuizen met ons bedrijf en daar hebben we dan grote bedrijfskantine, daar kunnen we best in freubelen.
Maar bij iemand thuis aan tafel wil ook wel hoor, heb laast samen met nancy gewoon thuis een 3d-boom gefreubeld. Snijden, bekleden en afwerken, wil prima. En beetje schipperen is geen probleem. Bij mij thuis kan ook wel, maar woon niet in veendam, maar in annen. Werk alleen n veendam. Nu is annen ook niet ver, kwartiertje van veendam...maar veendam zelf is misschien makkelijker.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

hallo

ik kom uit appingedam
bak al een tijdje cupcakes
afgelopen week mijn eerste taart gemaakt met koekiemonster puzzel erop

leuk om te zien dat er ook mensen uit groningen zijn en zelfs delfzijl zag ik voorbij komen

gr

42

Hallo 'mensen uit omgeving Veendam'

Ik heb een probleem: ik ben met spoed op zoek naar fondant, gewone witte fondant om een taart mee te bekleden.

Mijn bestelling bij de taartenshop is om onduidelijke reden niet aan TNT geleverd, er ik móet vandaag een taart bekleden.

Is er iemand hier die me vandaag/vanmiddag (maandag 23 januari)kan helpen aan ongeveer 750 gr witte fondant?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt
Marjolein

43

Ik heb ook niet zoveel in huis!!...Jamin mss en anders Pipoos?? Suc6!!!

44

Welkoop aan de Transportbaan !

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

45

Hebben ze Fondant??? Bij de Welkoop?
Dat zou een uitkomst zijn!

46

Als ze het bij de welkoop niet hebben, dan de xenos wel, maar die werkt niet zo prettig heb ik begrepen. Ik heb het anders wel in huis, maar dan moet je wel 2 soorten fondant doorelkaar kneden. nl Funcakes en ballina. Het zijn restjes, maar volgens mij nog goed.
De rest van de middag ben ik wel thuis.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

47

Hoi Heidi!

Ik heb gebeld met de Welkoop, en ze hebben het inderdaad ook hier in Winschoten (weer wat wijzer geworden).
En het is op voorraad. Dus ik ga het maar gewoon proberen.
Bedankt voor je aanbod in ieder geval!

Groet
Marjolein

48

Kan je even melden welk merk ze hebben? Ik kom eigenlijk nooit bij de Welkoop. Ik ben helemaal verslingerd aan Satin ice, maar in noodgevallen, altijd fijn om te weten.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

49

Ik laat het weten, maar heb al even op internet gezocht.. en daar werd over een voor mij onbekend merk gesproken.

Vanavond type ik mijn ervaringen wel even. Ik werk meestal zelf met de grote emmers van Bakels.
Dus dit zal wel anders zijn. Ben benieuwd.

50

fondant bij de welkoop? Joh ik wordt hier wijzer joh haha. daar had ik het nou zeker niet verwacht.

Ik gebruik zelf vaak de rolfondant van de sligro. nog geen 5 euro voor een kilo ;) Zit in een emmertje. Wel opletten dat je dan de uitrolfondant neem en niet de gewone want dat is meer een glazuur  :/

PS weet niet of alle sligro's het hebben. Ik woon in Emmen en hier hebben ze het altijd.