1

Onderwerp: Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème

Hoi,
Als je de biscuitdeeg mix hebt, uit de webshop, dan kun je daar toch gewoon cacao aan toevoegen om een lekkere chocobiscuittaart te maken? Of is echte chocolade toch beter? En weet iemand wat de verhouding cacao, mix en water dan is?

En nog een vraagje: ik heb een tijdje terug botercr

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

Re: Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème

Hallo car
Wij maken wel eens van melk dat over is en bijna op de datum banketbakkersroom en daarvan maken wij dan zachte botercreme.
Dat verdeel ik dan in porties en vries het in.
Het gaat goed op het moment zelf doe ik er nog wat poedersuiker bij om het iets droger te maken.
en mix het weer even goed.
Maar het gaat prima en de smaak blijft ook goed.

Groeten manuela

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

3 Laatst bewerkt door Car (09-04-2006 17:56)

Re: Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème

Hoi,
Ik heb net antwoord op beide vragen gevonden in het archief:

Als je aan 330 gram biscuitmix 40 gram cacaopoeder en 25 gram poedersuiker toevoegt krijg je chocoladetaart! Doe het dus bij de mix meteen, en zeef het even dan. Anders krijg je klontjes! Daarna pas eieren en water toevoegen, zelfde hoeveelheden hanteren.

In de vriezer is botercr

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

4 Laatst bewerkt door Karin (09-04-2006 19:02)

Re: Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème

Jeetje Manuela, dat ik daar nooit opgekomen ben... Ik ga altijd van melk die bijna op de datum is, pannenkoeken maken, of toetjes met melk erin (griesmeelpap) of belgische wafels bakken... Maar natuurlijk, banketbakkers room kan ook!!:) Idee!!!

Karin

meer taarten zien? Kijk dan op www.mijnalbum.nl/Album=TMZVUMMI

Re: Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème

Hallo karin
Wij hadden het ook van moet je met 2 liter melk als de datum morgen is en toen zag ik hier op het forum het recept voor banketbakkersroom.
En zo zijn we er op gekomen.
Nu hebben we altijd wat in de vriezer liggen.

Groetjes manuela

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

Berichten [ 5 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Choco biscuitdeeg en ingevroren botercrème