1 Laatst bewerkt door elly (28-07-2007 16:31)

Onderwerp: bruidstaart a la PP

wat een klus, zeg. samen met Nicole uit Dodewaard (ontmoet via het forum!) 75 stuks kleine taartjes gemaakt en 1 grote voor bovenop. wat een gepriegel! en wat moeilijk om het netjes te krijgen. cake gevuld met citroenbavarois. aan de smaak lag het niet. vervoeren was ook een ramp, cakejes gingen tegen elkaar aan, fondant toch iets vochtig dus je raad het al, het plakte aan elkaar. gedecoreerd op de locatie, rozen ertussen, blaadjes eronder, zag er prachtig uit (vooral van afstand). ik heb de klus absoluut onderschat, vond het wel geweldig om te doen, maar heb het gevoel hier nog niet klaar voor te zijn.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBPPEWIA.jpg

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

2 Laatst bewerkt door elly (28-07-2007 16:32)

Re: bruidstaart a la PP

nogmaals, bedankt Nicole voor je hulp!!!

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

3

Re: bruidstaart a la PP

ziet er mooi uit! En dat soort dingen kosten veel tijd, maar het is toch goed gelukt!!?? Ik vind hem mooi.

En de volgende wordt een eitje ;) Want het is ook heel leerzaam, ramp-projecten (voor je gevoel een ramp, want het ziet er absoluut niet rampzalig uit!)

Ik dacht a la PP? Peter Pan?? Het laat me niet los die Peter haha. :D Maar nu snap ik hem.

Mijn website: Presentaart

4 Laatst bewerkt door nnicole1234 (28-07-2007 16:36)

Re: bruidstaart a la PP

Nou Elly, je bent er wel klaar voor hoor...het ziet er prachtig uit !!! :Y

De standaard had wel iets groter mogen zijn zie ik nu.
Dat is jammer want deze cakejes verdienen de ruimte !

Ik had het gezicht van het bruidspaar wel eens willen zien toen ze het geheel zagen...wat zullen die blij geweest zijn !

Groetjes Nicole
Enne...dank is geheel aan mijn zijde hoor..vond het errug leuk !! (en leerzaam ;) )

5

Re: bruidstaart a la PP

Op de foto ziet het er in iedergeval heeeel mooi uit!!
groetjes Francisca

6

Re: bruidstaart a la PP

Wat een project!!!! Heel erg mooi!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

7

Re: bruidstaart a la PP

ziet er goed uit.

en klink ook heel lekker.

en wat zijn die kleintjes leuk.

groetjes marlies

8

Re: bruidstaart a la PP

ziet er mooi uit vanaf hier hoor! aankleding doet ook veel he. Ik ken het, heb zelf eens ronde lage petit fours mogen maken, van biscuit gedaan, maar ook een gepruts om eht mooi te krijgen... ik heb toen mezelf gezegd dat bij weer zo'n opdracht ik gewone cake of muffin neem..

gr ciska

9

Re: bruidstaart a la PP

Ooooo, wat is dit mooi!

Nou, je hoeft niet te twijfelen of je er "klaar" voor bent hoor, als je dit kunt, ben je overal klaar voor en is niks meer een verrassing voor je...

Wat leuk; een bakmaatje via het forum!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Re: bruidstaart a la PP

Dat ziet er super uit! Hebben jullie goed gedaan :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: bruidstaart a la PP

Marianne schreef:

Dat ziet er super uit! Hebben jullie goed gedaan :Y

Sluit mij helemaal bij aan.

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

12

Re: bruidstaart a la PP

Helemaal zoals taart op een bruiloft hoort te zijn. Mooi!!!

Groeten Dorien.

13

Re: bruidstaart a la PP

Ziet er helemaal top uit, vind het zowieso al stoer dat je zoiets aandurft. Lijkt me weel heel leuk om te doen, zeker met een collega-bakster!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14

Re: bruidstaart a la PP

wat een plaatje zeg..het ziet er waanzinig mooi uit ......volgens mij ben jij er helemaal klaar voor.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

15

Re: bruidstaart a la PP

schitterend!

Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

16

Re: bruidstaart a la PP

Een PRACHTIG RESULTAAT!!!! Zo hoort een bruidstaart te zijn!! Perfect! Dat hebben jullie samen mooi gedaan! Het bruidspaar zal wel erg in hun nopjes zijn geweest!

17

Re: bruidstaart a la PP

Superchique!

Ik heb ontzag voor jullie hoor, zat toevallig gisteren in Peggy's boek te snuffelen op zoek naar inspiratie (ik mag volgende maand ook een bruidstaart) en zag ook deze. Het leek me heeeeel erg veel werk.....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

18

Re: bruidstaart a la PP

ziet er heel mooi uit hoor. maar die kleine taartjes bekleden valt helemaal niet mee. fondant dat te veel meegeeft, boterroom overal aan je vingers en aan de fondant...
heb het ook eens geprobeerd als proeftaartjes voor de bruid, was blij dat ze toch iets anders bestelde :)

en PP zijn de initialen van mijn man, vond het dus heel raar om dat bij een bruidstaart te zien staan... :D

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

19

Re: bruidstaart a la PP

Gaaf zeg!! :Y
Maar wat een klus... daar verkijk je je denk ik best wel op...:S
Heel goed gedaan!!

20

Re: bruidstaart a la PP

Het ziet er heel mooi uit!! Volgende keer weet je al waar je op moet letten. Kleine taartjes bekleden is veel moeilijker dan een grote taart. Knap, hoor!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

21

Re: bruidstaart a la PP

Ziet er op en top uit dames!!
Heel erg mooi gedaan en wat een werk hebben jullie hieraan gehad zeg!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

22

Re: bruidstaart a la PP

Het ziet er geweldig uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

23

Re: bruidstaart a la PP

wow mooi geworden hoor, maar je hebt wel eer van je werk, want het resultaat mag er zijn

liefs mell

24

Re: bruidstaart a la PP

WOW wat heb je die goed gemaakt en wat een werk.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

25

Re: bruidstaart a la PP

Hartstikke mooi geworden, hoor!!! Ik zou heel blij zijn als ik zo'n kreeg op mijn bruiloft!

Groetjes Ingrid :+