1

Onderwerp: De groeten uit Noorwegen

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd, maar sinds een week heb ik hier in Noorwegen weer de beschikking over internet. Het forum heeft een gedaantewisseling ondergaan. Het is zo wel overzichterlijker geworden. Leuk hoor!
En wat een leuke taarten allemaal. Ik heb ze nog lang niet allemaal bekeken, maar die ik gezien heb zijn ontzettend leuk. Mijn complimenten aan alle baksters en bakkers.
Even jullie geheugen opfrissen. Sinds 16 april woon ik in Noorwegen met mijn man en gezin en hebben wij een "buurtsuper". In Nederland maakte ik alleen taarten voor onszelf en een enkele op bestelling. Hier in Noorwegen ben ik ze wel op bestelling aan het maken. Met de opening van onze winkel had ik dan ook een (simpele) taart gemaakt om uit te delen en ze te laten proeven. Door tijdgebrek had ik nog niet echt de tijd genomen om iets van foto's op te hangen. Laat staan showmodellen maken. Toch kwam er na 3 weken al iemand vragen of zij een taart kon bestellen. Natuurlijk kon dat. Sindsdien loopt het al lekker. Ik heb ook op een braderie gestaan met showmodellen en het nodige snoepgoed. Dit sloeg erg goed aan. Ook heb ik mijn eerste bruidstaart mogen maken. 2 lagen gestapeld met een bruidspaartje erop. Ik vind hem zelf erg leuk geworden, alleen de slierten van de strikken mochten wel wat royaler. Hieronder zie je hem.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RSV7NYFE.jpg

Als je naar www.mijnalbum.nl gaat, kun je mijn andere creaties zien.
Morgenavond ga ik een vulkaan/berg met dino's maken voor een jongetje hier uit het dorp. Als hij af is plaats ik hem ook weer.

Veel taartplezier en de groetjes van Jolanda.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

2

Re: De groeten uit Noorwegen

H

3

Re: De groeten uit Noorwegen

Erg mooi geworden!!! Supertaart, heel mooi en chique! En leuk bruidspaartje ook

Mijn website: Presentaart

Re: De groeten uit Noorwegen

Hoi Nathalie,

De prijzen zijn hier in Noorse kronen. 10 kronen is ongeveer in euro's 1,25.

Die verzameling zijn inderdaad allemaal showmodellen. Die staan nu ook in de winkel. Ik had ook wel een taart gemaakt waarvan ze een stukje konden kopen om te proeven. Die ging niet zo hard als de negerzoenen en het andere snoepgoed.
De cupcakes waren ook bijna allemaal verkocht.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

5 Laatst bewerkt door Franky (26-07-2007 22:48)

Re: De groeten uit Noorwegen

Mooie taarten!

groetjes Francisca

6

Re: De groeten uit Noorwegen

Hallo Jolanda!!!

heerlijk, we worden een super-internationale-taartenforum! Geweldig!

En wat heb je een prachtige, prachtige, prachtige taarten in je album staan!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Re: De groeten uit Noorwegen

Hoi Jolanda

Leuk om wat van je te horen.
Gaaf zeg je showmodelen, en je snoepgoed ziet er geweldig uit.
Leuk ook dat je nu al opdrachten hebt, wel blijven posten he.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

8

Re: De groeten uit Noorwegen

Zo h

9

Re: De groeten uit Noorwegen

hoi Jolanda,

wat heerlijk zeg, Noorwegen, lijkt me zo'n supermooi land om te wonen.

je bruidstaart is prachtig en ook in je album heb ik hele leuke taarten gezien.
die looprekjes zijn zo grappig bedacht zeg!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Re: De groeten uit Noorwegen

hallo jolanda,

leuk dat het daar in noorwegen allemaal goed gaat.
ik heb ook even in je album gekeken en het ziet er allemaal erg leuk uit.
dat de zaken zo maar door mogen gaan

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

11

Re: De groeten uit Noorwegen

Prachtige taarten en wat fijn dat het zo goed gaat !

12

Re: De groeten uit Noorwegen

Wat een superidee, die negerzoenen met een gespoten bloemetje er op!

Natuurlijk is je bruidstaart ook erg mooi :)


Dat je taarten goed verkopen dat snap ik, ze zijn ook supergoed allemaal! Ook ik vind het erg leuk om eens iets van je te horen, was wel benieuwd hoe het je verging. Heb je het erg druk? Met de kids, de winkel, de taarten? Voelt iedereen zich al een klein beetje thuis?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

Re: De groeten uit Noorwegen

Wat leuk Jolanda !
Fijn dat het allemaal zo goed met jullie gaat daar in Noorwegen !

14

Re: De groeten uit Noorwegen

Hai Jolanda!
Wat leuk om weer eens wat creaties van je te mogen bewonderen!! :Y
Wat een ge-wel-di-ge taart is dit ook weer!!
Ik heb snel in je album gekeken; jij bent flink bezig geweest!!
Erg leuk dat het zo goed loopt allemaal! Leuk al die kleine(re) gebaksdingetjes!!
Fijn dat je veel opdrachten krijgt!! (ook voor ons; kunnen we hier in Holland ook lekker meegenieten! ;) )

15

Re: De groeten uit Noorwegen

Hee wat leuk, welkom weer op het forum! Je hebt daar in het noorden een paar supertaarten gemaakt :Y Leuk dat het zo snel loopt met je  bestellingen :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: De groeten uit Noorwegen

Leuk, nieuws uit Noorwegen!! En wat een mooie taarten!! Leuk hoor om nu op bestelling te mogen maken!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

17

Re: De groeten uit Noorwegen

Wat een mooie creaties heb je gemaakt!! Deze bruidstaart is ook geweldig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Re: De groeten uit Noorwegen

Helaas kan ik nu op dit moment je taart niet zien. Er word gewerkt aan 'mijn album'.
Maar zo te lezen is hij echt geweldig. Ga later nog eens kijken. Veel plezier in Noorwegen.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

19

Re: De groeten uit Noorwegen

Hoi Jolanda,
Helaas kan ik je creaties niet bewonderen ivm technisch onderhoud, maar ik vind het  erg leuk om te horen hoe het jullie vergaat in Noorwegen, want als ik iets over Noorwegen hoor begint mijn hart altijd sneller te kloppen. Ik heb daar nl. als klein meisje twee jaar gewoond.
Super dat de noren je bakkunst ook gaan waarderen en dat je ze kunt verrassen met je mooie bakcreaties. (ze kunnen zelf ook wel lekker dingen bakken, maar het zijn geen kunstwerkjes ;))
Heel veel succes in jullie winkel en houd ons op de hoogte he!

Groetjes Annelies

20

Re: De groeten uit Noorwegen

Oh, nu lukte het wel om je foto's te bekijken. Je creaties zijn super!
Groetjes, Annelies

21

Re: De groeten uit Noorwegen

Wat leuk dat het zo goed gaat daar!! En wat een prachtige taarten maak je!!! Super!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

22

Re: De groeten uit Noorwegen

Kan mij voorstellen dat je een zeer welkome dorsgenoot bent geworden daar.
Erg mooi allemaal.

Groeten Dorien.

23

Re: De groeten uit Noorwegen

ziet er erg goed uit.

en lekker dat dit lekker loopt.;)

groetjes marlies

24

Re: De groeten uit Noorwegen

Wat leuk om te horen dat het goed gaat in het hoge noorden. En ik vind je bruidspaar geweldig zeg! Echt heel leuk met hun glimlach! Toppie hoor! Veel succes verder met de taartverkoop.
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

25

Re: De groeten uit Noorwegen

Hallo Jolanda, kan het kloppen dat jij een paar maanden terug aan de chocolademodule in Beverwijk hebt deelgenomen? Je bonbons zagen er toen al heel erg mooi uit! Als je daarmee gaat doen wat je met die negerzoenen hebt gedaan, heb je meteen je eigen designer bonbonlijn :)!

Van harte gelukgewenst met je bestellingen in Noorwegen, dat het maar een booming business gaat worden! Maar aan je taarten te zien gaat dat zeker lukken ze zijn prachtig! Lukt het ook met de buurtsuper?