1

Onderwerp: Niewe stekers ,uit koekjes boek?

Hai Inge of Marianne.

Ik zag dat er weer nieuwe dingen te koop zijn in de webshop.
Zijn die stekers , daisey collection, hetzelfde als die in het koekjes boek, pag 62 Worden gebruikt?
Of krijg je hier in ieder geval een soortgelijke bloem mee?
Ik begreep dat jullie dit boek kennen toch?

Meteen nog een vraagje, op blz 130 staat een taart met geschilderde rozen, de stekers om de afdrukken te maken zijn die te bestellen?
En zo ja, wat zijn de kosten hiervan?

2

Re: Niewe stekers ,uit koekjes boek?

Hoi Wendy,

De uitsteker van pag. 62 is de uitsteker die ik nog niet heb in de shop. Toevallig heeft net Lara (zie show off) er een taart mee laten zien. Ik kan die iig bestellen voor liefhebbers op aanvraag, maar als er veel vraag naar is neem ik hem op in de webshop als vast item. Dus laat maar horen.

Met de daisy collection kun je wel soortgelijke bloemen maken, alleen is dit een set met diverse maten. Die kun je ook op elkaar leggen, waardoor een gerbera of bijv. chrysanten kunt maken. De nerfjes zitten er niet in, dat is alleen bij de plunger zoals op pag. 62, maar dat kun je wel zelf maken met een gereedschapje zoals de flute/vein tool of de ball tool.

Op pag. 130 staan embossers, die zijn ook op aanvraag te bestellen. Het handigst is hiervoor even te kijken op de site van bijv. wilton voor het nummer dat er bij hoort en dan is dat via mail even aan te vragen. Verder weet ik dat bij Piece of Cake inderdaad deze embossers te koop zijn.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Re: Niewe stekers ,uit koekjes boek?

Bedankt voor je snelle ractie, ik ga het even opzoeken bij wilton.