1

Onderwerp: wie kan mij helpen?

Hoi,

Ik maak al een tijdje zelf taarten en het gaat elke keer een beetje makkelijker.
Maar ik zag in de galerie bij ingezonden taarten de taart van Carla met de twee beren op het bankje, wat een geweldige taart.
Maar wie kan mij vertellen hoe je nou zo'n bankje maakt en dan bedoel ik de marsepein met die twee kleuren blokjes, ik zie zoiets wel vaker en ik heb geen idee hoe ik dat doen moet.
Wie kan mij dit vertellen ,of al Carla dit mischien zelf leest.
alvast bedankt voor jullie reactie's

Groetjes Esther

2 Laatst bewerkt door Carla (02-04-2006 17:43)

Re: wie kan mij helpen?

Hoi Esther,

Ik heb het bankje met de twee beren uit het boek 'stripfiguren om van te smullen gemaakt' van Debbie Brown hier staan ontzettend veel leuke (en makkelijk beschreven) taarten in. Helaas is dit boek bijna nergens meer te koop, ik heb me echt rot lopen zoeken en uiteindelijk toch nog een adres gevonden. Wil je alleen het bankje maken of de hele taart zoals deze staat afgebeeld? Laat het me maar even weten.

(En Inge zoals je ziet het is gelukt om mijn foto's op internet te zetten dus voortaan hoef je dat niet meer voor me te doen. Alsnog bedankt voor het plaatsen van mijn foto)

Groetjes,

Carla

3

Re: wie kan mij helpen?

Hoi Carla,

Bedankt voor je reactie, ik vindt de taart geweldig.
Ik zou hem graag zo maken als jij dat hebt gedaan.
Ik ken het boekje  wel maar ik heb hem zelf niet, ik haal zelf heel veel voorbeeld taarten van internet of van Inge.
Als het niet te veel moeite is mag je mij het wel sturen.
Via mail; nicole_pals_1996@hotmail.com
via post: Esther Huisman
             haaksbergerstraat 811
            7548 PB Enschede

Alvast bedankt en de groetjes van mij