1

Onderwerp: Circuspiste met..... ;-)

Bumba!! Maar goed dat hadden jullie natuurlijk al geraden ;) :-D Ik moet zeggen dat ik het superleuk vond om er eindelijk ook eentje te kunnen maken, niet erg origineel (zoals Mirjam al zei ;) ) en lekker veel ideetjes hier van het forum :+ (zoals Riteke al zei :-D) maar toch nog een klein eigen ideetje toegevoegd met het zand!! :-D
Met de letters en Bumba zelf ben ik niet helemaal tevreden, weet nu wel hoe ik het de volgende keer ga doen ;), hopenlijk komt er nog eentje want volgens mij kennen ze Bumba helemaal niet in Spanje :S We zullen zien daar, anders doe ik wel "eigen inbreng" daarzo ;) :+
De taart is gevuld met choco/hazelnootcreme en kersenjam, het zand is van gemalen digestive biscuitjes. Ik dacht, plaats de taartfoto gelijk vandaag ipv een week later zoals de vorige... tja ben niet erg snel soms :-D

Hier komt ie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IR3UBUR6.jpg

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

2 Laatst bewerkt door nnicole1234 (15-07-2007 15:39)

Re: Circuspiste met..... ;-)

Hij is echt leuk zeg...met dat zand in de piste !!!!
Heel mooi afgewerkt.
En als ze Bumba niet kennen dan is er vast iets wat er op lijkt of komt het binnenkort en is het juist weer  mateloos populair

3

Re: Circuspiste met..... ;-)

Jhaaaa mooi! Heel strak :-D  Leuk dat zand zo is Bumba toch elke keer weer anders :) Leuk ook dat je de sterren hebt laten terugkomen op je plateau.
Helemaal goed! :Y

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

4

Re: Circuspiste met..... ;-)

nou hij is echt goed gelukt hoor! prachtig! grappig bedacht dat zand hiihi

5

Re: Circuspiste met..... ;-)

Hij is super zeg, Lara! Mooi  strak, knap geboetseerd... helemaal goed!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Circuspiste met..... ;-)

Leuk zeg! Net een echte piste!

7

Re: Circuspiste met..... ;-)

Ik vind hem superleuk, en goed geboetseerd, maar dat wisten we natuurlijk al (dat jij dat kan)... Goed dat je dat zand hebt gedaan, ziet er wel heel anders uit meteen, en is ook meteen een echt piste :D.

Mijn website: Presentaart

8

Re: Circuspiste met..... ;-)

~Leuk, leuk , Leuk , Lara. Verveeld niet hoor, althans niet bij mij :lol:
Ik vind dit een prachtexemplaar. Inderdaad leuk die sterren die doorlopen op je blad.
Mooie kleuren en prachtig geboetseerd

Re: Circuspiste met..... ;-)

Hij  is echt mooi zeg !
x mo

10

Re: Circuspiste met..... ;-)

Ik vind hem ook geweldig en mij verveeld het ook nog lang niet hoor, iedere Bumba is toch weer anders. Je hebt hem (en zijn vriendjes :)) heel mooi geboetseerd :Y.
En wat Spanje betreft: dan leren ze Bumba maar kennen! ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

Re: Circuspiste met..... ;-)

Leuk ontwerpje zo ...en jij komt binnekort wel met hele originele taarten aan van tv-figuurtjes die wij niet kennen!!!

12

Re: Circuspiste met..... ;-)

nou misschien niet helemaal nieuw verzonnen.;)

Maar wel heel mooi en gezellig gemaakt.

groetjes marlies

13

Re: Circuspiste met..... ;-)

Hij is hartstikke leuk en jouw letters zijn beter gelukt dan de mijne. Wel grappig dat  sommige het zat zijn om Bunba te maken en dat degene die het nog nooit gedaan hebben het leuk vinden. Blijft een vrolijk clowntje en redelijk makkelijk om te boetseren. Vind het zand heel leuk, want dat ligt toch altijd in de piste......!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14

Re: Circuspiste met..... ;-)

Een prachtige bumba-taart!!! Vooral je zand is een uitvinding!! En volgens mij kennen ze Bumba ook in Spanje hoor ;) en anders leren ze hem wel kennen door jouw taarten!!

15

Re: Circuspiste met..... ;-)

Hij is echt weer helemaal af inclusief je onderplaat. Je werkt ze echt af tot in de puntjes hoor !!! Wat een details ! En erg leuk dat je toch weer iets nieuws hebt kunnen verzinnen :) Dan kunnen wij het weer jatten :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

16

Re: Circuspiste met..... ;-)

Geweldig... dat trommeltje en die trompet...!

Wat een fantastisch mooie taart... en, het is al veel gezegd maar inderdaad: dat zand is heeeeel leuk!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Re: Circuspiste met..... ;-)

hij is erg leuk zeg!! origineel met dat zand zo, mooi.en mooi geboetseerd!

gr ciska

18

Re: Circuspiste met..... ;-)

mooi met die onderplaat en die sterretjes zo.
leuk ook die piste met zand.
top taart

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

19

Re: Circuspiste met..... ;-)

Wat is die leuk geworden !!!!! Heel leuk bedacht om zand te maken !!!!!! Zo staat Bumba echt in het circus !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

20

Re: Circuspiste met..... ;-)

Mooooooooooooi! Leuk idee dat zand!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

21

Re: Circuspiste met..... ;-)

Dank jullie wel weer voor alle complimenten!!
@ Wietske, haha ja hoor Wiets ga je gang, in het echie ziet het zand op de taart er nog veeel leuker uit dan op de foto, was er echt mee in m'n nopjes ;)
Enne voor Spanje ga ik ook gewoon zeggen: ¡Aqui viene Bumba! (daar komt Bumba :-D)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

22

Re: Circuspiste met..... ;-)

wauw

Groeten Nathalie

23

Re: Circuspiste met..... ;-)

Plaat en taart passen perfect bij elkaar! En dat zand in de piste is weer eens heel wat anders! Je figuurtjes op de taart zijn heel leuk gelukt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

24

Re: Circuspiste met..... ;-)

ja, ik vind dat zand toch weer erg leuk gedaan.
Mooi hoor!!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

25

Re: Circuspiste met..... ;-)

Wat een goede vonst Lara. Ik heb al heel wat in de piste gegooid, maar op zand was ik ook nog niet gekomen. :lol:
Hij is super. :Y