26 Laatst bewerkt door wendy (14-07-2007 22:31)

Re: Winx en Little pony's

Nathalie schreef:

De Winxs-Lyla behoort tot de Super W.O.'s!!!! Hij is geweldig!! (het enige wat ik kan vinden zijn de gaatjes in de hartjes van de bloemen van de naam, maar dan ben ik erg aan het zoeken geweest hoor!!!)

Je Pony's (heb ik nooit iets mee gehad) vind ik ook heel leuk! Mooie ondergrond met die ruitjes!!

Hihihihi, en die heb ik er nou juist wel bewust in gedaan. :lol: :lol: :lol:
Inderdaad, dat armpje is een beetje weg gezakt ja, ik durfde er niet zo veel tylose in te doen, bang dat hij zou breken terwijl ik er nog aan rommelde.
En verder is het het neusje dat mij niet bevalt ja. Die zijn zo raar bij die popjes, dat alles wat ik erop deed teveel was. Dan maar een deukje. ;) :lol:

Bedankt voor de leuke reacties allemaal. :Y

27

Re: Winx en Little pony's

Nou ik vind hem erg goed gelukt!!!

groetjes stefanie

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

28

Re: Winx en Little pony's

erg mooi allebei, echt meidentaarten he. Ik ben nog neit thuis in de Winx, maar vind Lyla mooi zeg, zou fijntjes en toch glad en strak!. KLeurcombi's zijn ook goed!

groetjes CIska

29

Re: Winx en Little pony's

Super Winx geworden Wen!! Ziet er heel mooi en fijntjes uit, enne die dag dat er echt niets meer te vinden is aan de taart dat je niet bevalt.... nou laat je me die even weten ;) :-D Haha dan hou ik jou op de hoogte of die dag voor mij er ooit zal zijn :+ Denk het niet.... ;)
Je little pony's worden mooier en mooier, zijn weer snoepies, ik vind de zijkant van de taart trouwens erg leuk!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

30

Re: Winx en Little pony's

Weer super mooi Wendy !!!!

31

Re: Winx en Little pony's

echt prachtig de taarten en ik vind het gezichtje van het winxs meisje mooi geworden. ik doe het je nog niet na

Groetjes Jojanneke

32

Re: Winx en Little pony's

Deze winx-dame is ook DE favoriet van mijn meissie en ik vind ze toch wel erg lijken hoor!! Beide taarten klasse

33

Re: Winx en Little pony's

wendy hoe kan je dat nu zeggen van Layla!! ze is gewoonweg perfect! kan bijna niet
wachten om ze morgen aan kjella te laten zien, gelukkig is haar verjaardag net voorbij of ik kon er ook aan beginnen :)

en die ruitjes van wietske zijn toch zo lief! echt heel heel superknap gedaan hoor.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

34

Re: Winx en Little pony's

WAUW! Wat gaaf zeg! Heb er geen andere woorden voor. Ik hoop dat ik het ooit zo kan..... Maar dan moet ik vast nog heel veel oefenen!!!

Groetjes Ingrid :+

35

Re: Winx en Little pony's

Eindelijk tijd om op je taarten te reageren, want je hebt me gisteren natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig gemaakt!

Je winxtaart is echt geweldig gelukt, hele mooie ondergrond met mooie kleur bloemtjes. En dan natuurlijk de geboetseerde Lyla, voortreffelijk weer!!

De pony taart ziet er ook zo mooi uit. De kleurencombi ziet er super uit en het kleedje onder de pony's is ook geweldig. En h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Re: Winx en Little pony's

ohh wat een mooie taarten weer

37

Re: Winx en Little pony's

net terug van het vliegveld en even proberen mijn jetleg tegen te gaan dus maar taarten kijken op de taarten site....

even de ultieme test gedaan, mijn dochter is nl winx fan. Ik roep haar en vraag of ze deze taart leuk vind.

Oooohhhh Leyla zegt ze.... en als een superwinxfan van 6 hem meteen herkent en hem ook heel mooi vind dan is dat eigenlijk al het grootste compliment wat je maar kunt krijgen ;).
Ik sluit me daar als primitieve beginneling volledig bij aan.....
Nou maar hopen dat dochterlief voor haar 7e verjaardag geen Winx fee in 3D wil....

er is altijd wel een reden voor taart