26

Re: chocolade barbie :nooo

Hihihi, volgende keer bij de lidl, voor weinig centen, roomsoesjes halen, daar een torentje van maken beetje gesmolten chocolade eroverheen en een barbie inprikken, want jou "vriendin" is nergens mee tevreden.
mijn tip: leer haar zelf bakken.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

27

Re: chocolade barbie :nooo

Lijkt me heel vervelend als mensen zo reageren! Er is al veel over gezegd....
Ik vind ook gezien de opdracht dat je daar prima aan hebt voldaan!

28

Re: chocolade barbie :nooo

Sorry hoor en dat noemt zich beste vriendin?? Ik vind het echt heel erg sneu voor je! Je hebt echt goed werk afgeleverd met al je taarten dit weekend.  En dan deze barbie met een jurk van chocolade? Ze mag blij zijn dat er iemand is die dat wil maken en jij doet het gewoon!

Nee hoor het ligt echt niet aan jou, jij hebt eruit gehaald wat erin zat!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

29

Re: chocolade barbie :nooo

Ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor! Het klinkt een beetje verwend van je klant/vriendin ach soms leer je de mensen kennen! Houd de eer aan jezelf en bak met veel plezier lekker door zoals je het zelf wenst, het is tenslotte een hobby!!!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

30

Re: chocolade barbie :nooo

Leuk om te zien dat bijna iedereen hetzelfde dacht als ik toen ik je verhaal las:

Wat kan jouw vriendin zeuren :D

Ik vind barbie er heel lief uitzien in chocobruin, en ik weet uit ervaring dat chocolade echt heeeel lastig 'mooi' te krijgen is op een taart, dat lukt bijna niet :S En toch is het jou gelukt om er iets leuks van te maken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

31

Re: chocolade barbie :nooo

ach meid, trek het je niet aan, sommige mensen schamen zich niet om het uiterste te vragen en dan ook nog ontevreden te zijn, gewoon boven staan!!!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

32

Re: chocolade barbie :nooo

Wat een heerlijke chocoladeBABE!!!! Ze ziet er heerlijk uit!!!

En ik sluit me aan bij wat de rest hier al heeft gezegd! (Koenie, kom je ook even hier langs ;) :Y)
Gewoon NEEN zeggen als ze weer om taart komt!!! Zeggen dat je er niet van gediend bent om taarten te maken voor mensen die je niet kan tevreden stellen ondanks dat je aan al hun wensen tegemoed bent gekomen!!!!

33

Re: chocolade barbie :nooo

Hoi,

Ik vind hem heel erg leuk !!!!! Niks van die dingen aantrekken van je vriendin. Maar ze moet niet vergeten alles waar chocolade om heen zit is machtig en daar kan jiij dus niks aan doen. Chocolade is best zwaar om te eten voor op je taart. En trouwens als ze hele grote stukken eruit heeft gesneden dan is het ook machtig. Ik zeg altijd bij het weg geven : je kan beter niet heel groot stuk eruit snijden want dan is het erg machtig.

Niet op je kop laten zitten hoor, gewoon lekker door bakken en je bisquit maken zoals je het nu gewoon doet, want als zij als enige klaagt ligt het aan haar !!!!

Oh ja als iemand vraag kan jij een barbietaart van chocolade maken zeg ik gerust nee, ik maak hem alleen van marsepein, vind het al ontzettend dapper dat je het zo wilde maken !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

34

Re: chocolade barbie :nooo

Ook ik vind dat je vriendin aardig goed kan zeuren ;) Chocola blijft een lastig iets om strak te krijgen en ik vind dat dit je heel goed is gelukt.

35

Re: chocolade barbie :nooo

als je nou nog eens zoiets moet maken kan je misschien beter de chocoldar of canach er over heen gieten
1 rok vullen aan smeren
2 uur in de vriezer
3 choco warm maken
4 alles klaar zetten
5 er over gieten
6 pop en in
en daarna af werken
en niet smeren als het hard gaat worden


ik krijg gelijk zin om het te doen
maar ze moet de volgende keer niet zo zeuren en jou het laten doen zo als het hoort met marsepein

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

36

Re: chocolade barbie :nooo

Mensen, dit is ongelooflijk! Ik word er helemaal emotioneel van ...
Wat een vriendschap straalt er van dit forum uit, precies een 'onvoorwaardelijke' liefde, jullie staan gewoon allemaal aan mijn kant ! :D

Koenie, heel erg bedankt voor je aanbod! Maarre, zoals ik al elders zei: ik zou ze toch nog graag eventjes als vriendin houden. :)

Het is zoals jullie zeggen: ze weet gewoon niet beter, ze heeft er waarschijnlijk geen enkel idee van wat een werk het is. Dus zal ik het daar maar bij laten, maar een volgende taart voor haar komt er niet meer, hoor! Gelukkig zijn we alletwee recht voor de raap, dus zal ik er ook geen moeite mee hebben om haar dat te zeggen.

Hartelijk bedankt allemaal!
Enne, ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een taartje maak, maar dan wel eentje gewoon voor mezelf! ;)

Groeten,
Els

37

Re: chocolade barbie :nooo

Ik sluit me aan bij de rest: gezien de opdracht heb je er een prima barbietaart van gemaakt!! Goed hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

38

Re: chocolade barbie :nooo

Ik sluit me ook aan bij de rest hoor: wat een zeikerd! Doe je ontzettend veel moeite om het haar naar de zin te maken is het nog niet goed.
Nee lekker voor haar niet meer bakken en zeker niet stoppen met het aannemen van opdrachten! Ik weet zeker dat er een heleboel mensen in deze wereld zijn die wel blij zijn met wat je voor ze maakt ;)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

39 Laatst bewerkt door wietske (13-07-2007 11:58)

Re: chocolade barbie :nooo

Meid, geef de moed niet op hoor !!! Lekker blijven bakken :D  Wat een opgave en eisen worden er aan een taart gesteld zeg, jeetje ! Nou de volgende taart gewoon op je eigen manier en je eigen vulling en dan graag of niet ;) En je vriendin zou ik inderdaad de volgende keer maar naar de plaatselijke bakker sturen !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

40

Re: chocolade barbie :nooo

Ik denk dat alles wel gezegd is, maar ik wil het lekker nog een keer zeggen: trek je er niets van aan, hij is goed gelukt en dat met een eisenpakket dat niet te min is!
Ik vraag me trouwens af of de banketbakker met iets lichters kan komen dan biscuit??? Hoe kan dat nou te zwaar zijn???
Gewoon doorgaan, voor makkelijkere mensen bakken, en dat gaat vast lukken en dan is het ook weer hardstikke leuk, want dat is het belangrijkste, dat JIJ het leuk vindt (en dat gebeurt als andere mensen ook blij zijn met jouw creaties). Dus lekker doorgaan en voor iedereen bakken waarvan je denkt dat ze wel blij zijn met leuke lekkere taarten! Laat je niet uit het veld slaan!

Mijn website: Presentaart

41

Re: chocolade barbie :nooo

Koenie schreef:

Nou is het afgelopen!!!!

Zeg me waar ze woont en ik laat het er uitzien als een ongeluk... :lol: ;)

Ik vind het een prachtige Barbie. Zooooo'n lekker moppie!!!!
Da's er nou een helemaal naar mijn smaak...!

:lol::lol::lol::lol::lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

42

Re: chocolade barbie :nooo

Nou, ik vind hem toevallig wel mooi! Dus...... zeg dat maar tegen die vriendin. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com