26

Re: Het resultaat met het zand.....

wat een leuke zandtaart. Helemaal top.

27

Re: Het resultaat met het zand.....

Wat een mooie taart :) .

28

Re: Het resultaat met het zand.....

Echt heel leuk en origineel! Het zand ziet er zeker echt uit (hopelijk smaakt het niet zo, maar dat zal niet als het van koekjes is gemaakt!). Echt mooi gedaan!

Mijn website: Presentaart

29

Re: Het resultaat met het zand.....

Zo, daar krijg ik nou gelijk de zomer van in de kop. Wat een supertaart! Het krabbetje is prachtig geboetseerd.

30

Re: Het resultaat met het zand.....

Ik vind hem helemaal geweldig!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

31

Re: Het resultaat met het zand.....

Vraagje als belgje ...wat zijn kaakjes?
Ik heb hier eens gelezen dat je ook zand kan maken met bruine suiker, klopt dat?
In ieder geval mooie taart ...heel leuke details

32

Re: Het resultaat met het zand.....

Hoi Susanne,

Supertaart weer, leuke al die details,

gr angelique

33

Re: Het resultaat met het zand.....

prachtig!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

34

Re: Het resultaat met het zand.....

Een prachtige zomerse taart!!! (Nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik ook weer naar de ZEE!!!!!!)

@ Karine: kaakjes: gewone zandkoekjes volgens mij. (als Belg in Nederland wonend weet ik ook nog steeds niet alle vertalingen ;) zelfs niet na 16 jaar) Je kan ook Cassonadesuiker gebruiken (geel pak met blond ventje erop, die is ook nog eens erg lekker :9)

35

Re: Het resultaat met het zand.....

goed zeg, dat zand! (en de rest ook natuurlijk)

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

36

Re: Het resultaat met het zand.....

Hallo Susanne, hij is geweldig, je taarten zijn allemaal trouwens mooi en ieder keer anders, jammer dat ik in mei niet kon komen, maar het komt er vast nog wel eens van.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

37

Re: Het resultaat met het zand.....

Ik ben helemaal perplex van alle reacties! Heel erg leuk, bedankt!
Ik zal nog even over de workshop vertellen. Het was namelijk super leuk en het ging heel goed met 31 mensen. Mijn moeder had geholpen. Iedereen ging na de uitleg lekker aan de gang en er waren veel verschillende resultaten. Ze wilden in de pauze niet eens stoppen...... toen iedereen klaar was stond een heel groot gedeelte van de taartjes op een tafel die instortte!! Gelukkig was er bijna niks kapot alleen een paar taarten met een klein deukje......

38

Re: Het resultaat met het zand.....

Ow wat erg van die tafel.....

JE taart ziet er super uit!!! BEn benieuwd hoe je de schelpen hebt gemaakt die vind ik errug mooi!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.