1

Onderwerp: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

Er stond al eerder een bericht over wat voor oven te kiezen en daar werd als goedkope optie de LAGAN oven van IKEA genoemd voor 125 euro, en dat die goeie bak-resultaten gaf (bij 1 persoon).
Dus ik ben bij IKEA gaan kijken maar daar staat bij deze oven niet aangevinkt dat ie geschikt is om te bakken, en bij de duurdere ovens staat dit wel.
Dus ik vroeg me af wie deze oven inmiddels al heeft en wat de resultaten zijn.

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

hoi! geen idee...maar ik heb hem gisteren wel gekocht :D
wilde niet teveel geld uitgeven, en nu heb ik al 3 jaar een oven(tje) tefal principio of zoiets? zo'n heel kleintje dat ik ergens neer moest zetten dus.
maar omdat ik een inbouw wilde zodat ik niet de hele tijd dat tefal geval uit de kelder wilde halen heb ik gisteren dus de goedkoopste bij ikea gekocht!
ik dnek dat je er gewoon mee kunt bakken, dat kon ik met die tefal ook en dat is ook maar een huis-tuin-en keuken oventje zeg maar.... :lol:
dus...
zaterdag ga ik hem proberen, dan zal ik je wel even mailen! als je me een mailtje stuurt..(kan ik het ook niet meer vergeten)
groetjes!

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

ik zie dat dit bericht al een tijd geleden is geplaats, maar ik vraag me af hoe deze oven is om te bakken?? is het allemaal gelukt?
Zit er namelijk sterk aan te denken om deze aan te schaffen.

facebook.com/caro.taartencupcakes

4

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

Hey,

ik heb hem inderdaad gekocht na een positieve ervaring van iemand anders. Vervolgens heeft het ding nog een maand op de vloer gestaan (gezeur met de levering van de inbouw-kast), maar inmiddels is ie in gebruik en heb ik toevallig gisteren mijn eerste kapsel gebakken, en daarvoor al wat broodjes, cupcakes en pizza's en ik ben er erg blij mee, dus ik zou hem gewoon kopen.

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

5

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

Weet niet of iemand hier nog meeleest, maar ik ben benieuwd naar de kleur van deze oven. Hij is namelijk nog maar 99 euro!! Maar wil liever geen witte, en de ikea is niet om de hoek, dus wie weet het?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

groetjes, Kim

6

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

Als ik op de site kijk heb ik niet de indruk dat ie wit is? Lijkt mij gewoon rvs-kleur of iets dergelijks.

Say YES with joy. Say NO without fear.

7

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

dat lijkt mij inderdaad ook, maar kan het nergens terug vinden helaas... Als niemand het weet ga ik maar gewoon de gok wagen dat het rvs kleurig is.

Bedankt voor de reactie!

8

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

Je kan ook bellen om het te vragen?

Say YES with joy. Say NO without fear.

9

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

ook een idee inderdaad!

10

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

IS idd RVS-kleurig... fijn ding hoor  :Y

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

11

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

met de nieuwe apparaten rubriek, mag dit topic daar ook heen :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Re: Ervaring IKEA LAGAN OV3 oven?

ik heb mijn antwoord  :Y  bedankt Millewijn!